Sunday, February 25, 2007

Things I hate the most.....

Well, as a human, certainly i do have things i like. On the other hand, it's also normal for me to not like some things. what are they...??Not much..here are some....

1. To be awaken while asleep. Sounds kinda lame right? Masalahnya gw kalo dah dibangunin sering ngga bisa idur lagi. Jadi pastikan gw dibangunin tuk urusan yang penting. Kalo diingetin tuk sholat n ada janji insya Allah ngga bakal marah.

2. Diganggu pas makan. Makan bagi gw merupakan sesuatu yang nikmat. Nikmat karena kita sedang mensyukuri karunia Allah atas kita. So never try to disturb me while eating. Especially pulling some dirty stuffs while eating. Don't ever try

3. Dibohongi. siapa sih yang mau dibohongi??Yakin dech ngga bakal ada yang mau. Well...for white lies, i'll maybe give another consideration, but better make it really good or else. Besides, i'm a man who's able to be talked with, so...why bother lying???

4. Dikhianati. Ini sih lebih parah daripada bohong coz dah nyangkut hubungan kepercayaan dengan seseorang. Manusia jaman sekarang tuh aneh2 jadi susah tuk dipercayai. Gw sendiri jujur aja termasuk orang yang skeptis atas sseuatu yang baru. But, kalo dah yakin seseuatu tuh bener, pasti bakal gw bela n percayai habis-habisan. Being betrayed sure is a harsh thing to be experienced

I think that's for now....can't think of other things though, till now then...see ya

 

No comments:

Post a Comment